| 
 
 
 SafeNet Authentication ManagerÁttekintés A vállalatok számára széleskörű megoldást nyújtó SafeNet Authentication Manager segítségével ellenőrizni tudjuk az
 autentikációt a teljes életciklusa alatt és még erősebb autentikációt biztosíthatunk a cloudban és egyéb integrált rendszerekben.   A SafeNet Authentication Manager (SAM) támogatja a teljes SafeNet portfoliót az OTP-től (One-Time Password) kezdve a szoftveres-, és
 tanúsítvány alapú (PKI) autentikációs eszközökig, így a vállalatok távoli bejelentkezésre akár OTP-t is használhatnak, ami a későbbiekben
 további biztonsági megoldásokat is képes támogatni. A SAM egy központi interfészt biztosít, ami különböző funkciókat és szolgáltatásokat
 kínál a felhasználók és a rendszergazdák részére. Erős autentikáció kiterjesztése a cloud-ra Napjainkban egyre több cég gondolja úgy, hogy a céges alkalmazásokat a cloudban teszik elérhetővé a SaaS alapú
szolgáltatások használatával, így nagyfokú flexibilitást érhetnek el és egyúttal az erős autentikációt is ki tudják rá terjeszteni.
Ezáltal az adatokat továbbra is biztonságosan és hatékonyan tudják kezelni, miközben egyszerű hozzáférést garantálnak a felhasználóik
számára.  A SAM észrevétlen és konzisztens támogatást nyújt erős autentikáció és SSO használatával a vállalati dolgozók számára, akik hozzáférést
szeretnének a SaaS alkalmazásokhoz, mint amilyen a GoogleApps vagy a SalesForce.com (SFDC). A Security Assertion Markup Language-et (SAML)
és a vállalati felhasználók személyazonosságát felhasználva a SAM képes a meglévő autentikációs infrastruktúrát egyesíteni, úgy, hogy a
felhasználók ugyanazokat az azonosítókat használják, mind a cég területén, mind pedig a cloud alkalmazásokba való bejelentkezésre. Erős autentikáció és jogosultságfelügyelet a mobil eszközök számára Az alkalmazottak közül egyre többen használnak olyan mobil eszközöket, amelyek az IT felügyeletén kívül esnek, viszont
hozzáférnek vele a bizalmas céges adatokhoz. Az IT kötelessége az, hogy ezeken az eszközökön keresztül is biztonságos legyen a hozzáférés
a céges adatokhoz és azok ne legyenek kitéve semmilyen sérülékenységnek, illetve illetéktelen hozzáférésnek. A SafeNet Authentication Manager felveszi a harcot ezekkel a kihívásokkal és lehetővé teszi a jogosultságok kezelését azok
teljes életciklusa alatt, továbbá gondoskodik a mobil eszközök tanúsítványairól is, ezzel is biztosítva, hogy csak autentikált személyek
és eszközök férhessenek hozzá a cég bizalmas információihoz és alkalmazásaihoz. A SAM használatával a cégek rendelkeznek majd azzal a
hatékony eszközzel, ami autentikálja a felhasználókat az eszközeiken tárolt, saját megbízható tanúsítvánnyal, biztosítva ezzel a céget
arról, hogy az alkalmazottaik biztonságosan férnek hozzá a cég erőforrásaihoz, legyen szó akár egy saját mobil, vagy a cég által a
felhasználó számára kiadott eszközről Specifikációk Támogatott SafeNet autentikációs eszközök 
                 eToken PRO
                 eToken PRO Anywhere
                 eToken PRO Smart card
                 eToken NG-FLASH
                 eToken NG-OTP
                 eToken PASS
                 GOLD
                 MobilePASS
                 eToken Virtual
		     Támogatott operációs rendszerek 
               SAM Szerver és Management: Windows Server 2003 / R2, Windows Server 2008 / R2 (32 and 64 bit)
               Kliens: Windows XP, Windows, Vista, Windows 7, Windows Server 2003/R2, Windows Server 2008/R2 (32 and 64 bit)
               Felhasználói adatbázis: Microsoft Active Directory: Production Domain; ,
		     Támogatott felhasználói adatbázisok: 
               Microsoft Active Directory: Production Domain
               Production Domain, ADAM
               MS Microsoft SQL szerver
               Open LDAP
               Novell eDirectory
             Előnyök 
                 Egyszerű jogosultság kezelés a SaaS alkalmazásokhoz: biztonságos hozzáférés a SaaS alkalmazásokhoz, mint amilyen
                a GoogleApps és a SalesForce.com
                 Jogosultság kezelés és authentikációs menedzsment a mobil eszközökhöz: biztosítja, hogy csak megbízható mobil eszközök
                csatlakozhatnak a céges hálózathoz
                 Többféle kockázati szint létrehozása: teljeskörűen támogatja az OTP-t, tanúsítvány alapú autentikációt, tranzakció
                aláírást és a magas biztonsági szintet igénylő alkalmazásokat
                 A cég növekedéséhez méretezhető: az autentikációs infrastruktúra részét képezheti az OTP és CBA megoldás is
                 Megnövelt produktivitás: az intuitív kezelő felületnek köszönhetően, könnyen elsajátítható a kezelése
                 Költségcsökkentés: az automatizált folyamatoknak, a távolról történő szoftver token telepítéseknek és az intuitív
                kezelő felületnek a segítségével biztosítható a felhasználók egyszerű és gyors támogatása, amivel csökkenthető a helpdesk költsége
            Funkciók 
                 Korszerű szoftveres authentikációs rendszerek támogatása: több fajta mobil kliens támogatása
                (BlackBerry, iOS, Android, J2ME, Windows Mobile) és Windows 7, MacOS
                 Távoli telepítés és beállítás  (beleértve a BES-t is)
                 SMS passcode szolgáltatás
                 Feladatok szétválasztása
                 Multi-forest Active Directory támogatás
                 Self-service és távoli támogatása a Windows, MAC, iOS és Linux rendszereknek
                 Szerepkör alapú engedélyezés
                 Riportálás
                 Authentikációs eszköz kiállítás, hozzárendelés és frissítés
                 Authentikációs eszköz visszavonás, időszakos zárolás és helyettesító kibocsátás
                 Tanúsítvány életciklus menedzsment
                 Jelszó változtatás
            |