SafeNet Authentication Manager
Áttekintés
A vállalatok számára széleskörű megoldást nyújtó SafeNet Authentication Manager segítségével ellenőrizni tudjuk az
autentikációt a teljes életciklusa alatt és még erősebb autentikációt biztosíthatunk a cloudban és egyéb integrált rendszerekben.
A SafeNet Authentication Manager (SAM) támogatja a teljes SafeNet portfoliót az OTP-től (One-Time Password) kezdve a szoftveres-, és
tanúsítvány alapú (PKI) autentikációs eszközökig, így a vállalatok távoli bejelentkezésre akár OTP-t is használhatnak, ami a későbbiekben
további biztonsági megoldásokat is képes támogatni. A SAM egy központi interfészt biztosít, ami különböző funkciókat és szolgáltatásokat
kínál a felhasználók és a rendszergazdák részére.
Erős autentikáció kiterjesztése a cloud-ra
Napjainkban egyre több cég gondolja úgy, hogy a céges alkalmazásokat a cloudban teszik elérhetővé a SaaS alapú
szolgáltatások használatával, így nagyfokú flexibilitást érhetnek el és egyúttal az erős autentikációt is ki tudják rá terjeszteni.
Ezáltal az adatokat továbbra is biztonságosan és hatékonyan tudják kezelni, miközben egyszerű hozzáférést garantálnak a felhasználóik
számára.
A SAM észrevétlen és konzisztens támogatást nyújt erős autentikáció és SSO használatával a vállalati dolgozók számára, akik hozzáférést
szeretnének a SaaS alkalmazásokhoz, mint amilyen a GoogleApps vagy a SalesForce.com (SFDC). A Security Assertion Markup Language-et (SAML)
és a vállalati felhasználók személyazonosságát felhasználva a SAM képes a meglévő autentikációs infrastruktúrát egyesíteni, úgy, hogy a
felhasználók ugyanazokat az azonosítókat használják, mind a cég területén, mind pedig a cloud alkalmazásokba való bejelentkezésre.
Erős autentikáció és jogosultságfelügyelet a mobil eszközök számára
Az alkalmazottak közül egyre többen használnak olyan mobil eszközöket, amelyek az IT felügyeletén kívül esnek, viszont
hozzáférnek vele a bizalmas céges adatokhoz. Az IT kötelessége az, hogy ezeken az eszközökön keresztül is biztonságos legyen a hozzáférés
a céges adatokhoz és azok ne legyenek kitéve semmilyen sérülékenységnek, illetve illetéktelen hozzáférésnek.
A SafeNet Authentication Manager felveszi a harcot ezekkel a kihívásokkal és lehetővé teszi a jogosultságok kezelését azok
teljes életciklusa alatt, továbbá gondoskodik a mobil eszközök tanúsítványairól is, ezzel is biztosítva, hogy csak autentikált személyek
és eszközök férhessenek hozzá a cég bizalmas információihoz és alkalmazásaihoz. A SAM használatával a cégek rendelkeznek majd azzal a
hatékony eszközzel, ami autentikálja a felhasználókat az eszközeiken tárolt, saját megbízható tanúsítvánnyal, biztosítva ezzel a céget
arról, hogy az alkalmazottaik biztonságosan férnek hozzá a cég erőforrásaihoz, legyen szó akár egy saját mobil, vagy a cég által a
felhasználó számára kiadott eszközről
Specifikációk
Támogatott SafeNet autentikációs eszközök
- eToken PRO
- eToken PRO Anywhere
- eToken PRO Smart card
- eToken NG-FLASH
- eToken NG-OTP
- eToken PASS
- GOLD
- MobilePASS
- eToken Virtual
Támogatott operációs rendszerek
- SAM Szerver és Management: Windows Server 2003 / R2, Windows Server 2008 / R2 (32 and 64 bit)
- Kliens: Windows XP, Windows, Vista, Windows 7, Windows Server 2003/R2, Windows Server 2008/R2 (32 and 64 bit)
- Felhasználói adatbázis: Microsoft Active Directory: Production Domain; ,
Támogatott felhasználói adatbázisok:
- Microsoft Active Directory: Production Domain
- Production Domain, ADAM
- MS Microsoft SQL szerver
- Open LDAP
- Novell eDirectory
Előnyök
- Egyszerű jogosultság kezelés a SaaS alkalmazásokhoz: biztonságos hozzáférés a SaaS alkalmazásokhoz, mint amilyen
a GoogleApps és a SalesForce.com
- Jogosultság kezelés és authentikációs menedzsment a mobil eszközökhöz: biztosítja, hogy csak megbízható mobil eszközök
csatlakozhatnak a céges hálózathoz
- Többféle kockázati szint létrehozása: teljeskörűen támogatja az OTP-t, tanúsítvány alapú autentikációt, tranzakció
aláírást és a magas biztonsági szintet igénylő alkalmazásokat
- A cég növekedéséhez méretezhető: az autentikációs infrastruktúra részét képezheti az OTP és CBA megoldás is
- Megnövelt produktivitás: az intuitív kezelő felületnek köszönhetően, könnyen elsajátítható a kezelése
- Költségcsökkentés: az automatizált folyamatoknak, a távolról történő szoftver token telepítéseknek és az intuitív
kezelő felületnek a segítségével biztosítható a felhasználók egyszerű és gyors támogatása, amivel csökkenthető a helpdesk költsége
Funkciók
- Korszerű szoftveres authentikációs rendszerek támogatása: több fajta mobil kliens támogatása
(BlackBerry, iOS, Android, J2ME, Windows Mobile) és Windows 7, MacOS
- Távoli telepítés és beállítás (beleértve a BES-t is)
- SMS passcode szolgáltatás
- Feladatok szétválasztása
- Multi-forest Active Directory támogatás
- Self-service és távoli támogatása a Windows, MAC, iOS és Linux rendszereknek
- Szerepkör alapú engedélyezés
- Riportálás
- Authentikációs eszköz kiállítás, hozzárendelés és frissítés
- Authentikációs eszköz visszavonás, időszakos zárolás és helyettesító kibocsátás
- Tanúsítvány életciklus menedzsment
- Jelszó változtatás
|