Safetica Endpoint Auditor
A Safetica Endpoint Auditor automatikusan felfedi a cégére potenciálisan veszélyes dolgozókat. Analizálja tevékenységüket és figyelmezteti a vezetőséget a közelgő veszélyre. A Safetica Endpoint Auditor méri és rögzíti a dolgozók produktivitását, észleli ha változás áll be a megszokott ütemhez képest például új munkahely keresése miatti motiváció csökkenés. Ha szükséges, részletes logban végigellenőrizheti a dolgozó minden egyes tevékenységét: Milyen programokat használt, milyen weboldalakat látogatott, kiknek írt, milyen fájlokkal dolgozott.
Főbb előnyök
- Teljes felügyelet a dolgozók munkája felett.
- Időben tájékoztat a rosszindulatú fenyegetésekről, ezzel megelőzheti, hogy dolgozói kárt tegyenek vállalatában.
- Azonosítja, hogy mely munkavállalók nem végzik hatékonyan munkájukat.
- Teljes körű áttekintést nyújt a dolgozók nyomtató használatáról.
- Védje cége érdekeit, miközben figyelembe veszi dolgozói személyiségi jogait.
- Kivédi a vállalati folyamatokat érintő változásokat és az ennek kapcsán felmerülő költségeket.
- Megfelel a törvényi és ipari elvárásoknak, szabályozásoknak.
- Blokkolja a nemkívánatos weboldalakat, alkalmazásokat, ezáltal növeli a dolgozók produktivitását.
- Megóvja a vállalat számítógépeit a dolgozók által telepíteni kívánt káros szoftverektől.
- Visszaszorítja a nyomtatási költségeket (korlátozott nyomtatási lehetőségek)
Főbb területek
- Intelligent Employee Profiling - figyelmeztet csökkenő produktivitás esetén, vagy ha változás áll be a dolgozó viselkedésében.
- Activity Monitoring - teljes körű áttekintést nyújt a felhasználók számítógép használatáról.
- Internet Usage Monitoring - monitorozza a az internethasználatot.
- Printer Monitoring - értesít a nyomtató használatáról, figyelmeztet, hogy ki próbál bizalmas információkat kinyomtatni.
- Time Efficient Security - jelentős megtakarítást eredményez a biztonsági költségek terén.
- Regulatory Compliance - leegyszerűsíti a vállalati és törvényi szabályozásoknak való megfelelést.
Activity Monitoring
Biztos pontosan tudja mire használják alkalmazottai a számítógépen munkaidőben? Tűnődött már azon, hogy tényleg azzal foglalkoznak-e amivel kellene? Alkalmazottai monitorozásával összképet kaphat arról mivel is foglalkoznak munkaidőben. Képes lesz kiszűrni azokat, akik kevés figyelmet fordítanak munkájukra, sőt mi több, még időben értesül arról is, ha valaki veszélyezteti a cége adatainak biztonságát.
Főbb előnyök
- Megmutatja mire használják alkalmazottai a gépet és idejük mekkora hányadát fordítják munkára.
- Csökkenti a költségeket.
- Rámutat a nem kívánt viselkedési formákra.
- Bizonyítékot nyújthat vitás esetekben alkalmazottaival szemben.
- Kiszűri a kevésbé hatékony munkaerőt.
- Kideríti mely alkalmazottak használják az Internetet nem megfelelő célokra.
- Láthatja milyen szavakra keresnek alkalmazottai.
Főbb funkciók
- Intelligent Screen Recording - Intelligens Képernyő felvétel
- KeyLogger - Keylogger
- Search Monitoring - Keresés Monitorozás
- Print Monitoring - Nyomtatás Monitorozás
- File monitoring - Fájl Monitorozás
Internet Usage Monitoring
A dolgozók munkaidő alatt gyakran foglalkoznak személyes ügyeikkel vagy látogatnak közösségi oldalakat, ami jelentősen csökkenti produktivitásukat, így végül az elvégezetlen munkájukért kapják fizetésüket. Deritse ki mely weboldalak vonják el dolgozói figyelmét leginkább és mennyi időt pocsékolnak el ezek böngészésével. Az Internet használat monitorozás egy összegzést készít, hogy ki, mikor, milyen oldalakat látogatott, hány emailt küldött, illetve mennyi időt töltött cseteléssel.
Főbb előnyök
- Teljeskörű tájékoztatás nyújt az alkalmazottak kommunikációjáról (ICQ, Skype és egyéb csevegő alkalmazások).
- Tetten érheti alkalmazottait miközben kiszivárogtatják titkos adatait.
- Megmutatja ki, mely weboldalakat látogatja és mennyi időt tölt ott.
- Részletes áttekintést kap dolgozói munkaidő alatti levelezéséről.
- Felderítii alkalmazottai Internetezési szokásait és érdeklődési körüket.
Főbb funkciók
- Websites Access Monitoring - Weboldal hozzáférés monitorozás
- Website Categorization - Weboldal kategorizálás
- E-mail Monitoring - Email monitorozás
- Webmail Monitoring - Webmail monitorozás
- Versatile IM Monitoring - Sokoldalú cset monitorozás
- File Monitoring - Fájl monitorozás
Print Monitoring
Alkalmazottai szabadon nyomtathatnak? Belegondolt valaha, hogy hány bizalmas adatot tartalmazó dokumentum lett kinyomtatva egy nap alatt, vagy hogy hány dolgozója használja személyes célokra a nyomtatót? Nyerjen átfogó képet a nyomtatók valós felhasználásáról. Vessen véget a bizalmas adatok kiszivárogtatásának és csökkentse üzemeltetési költségeit.
Főbb előnyök
- Felfedi a pazarló dolgozókat és csökkenti nyomtatási költségeit.
- Felderíti, hogy ki használja saját céljára a vállalati készülékeket.
- A kevesebb nyomtatás védi környezetet.
- Rámutat ha valaki bizalmas adatot próbál kinyomtatni.
- A Safetica Endpoint Supervisoron beállítható a nyomtatás tiltása.
Főbb funkciók
- Print Monitoring. - Nyomtatás monitorozás.
- Intelligent Data Classification. - Intelligens adat besorolás.
Intelligent Employee Profiling
Szeretné tudni, hogy valójában kik az alkalmazottai és mik a törekvéseik. Tervezik-e elhagyni a céget? Talán új munka után is néznek? Vagy egyszerűen csak elvesztették motivációjukat? Túl sok időt töltenek személyes ügyeikkel? A gyors figyelmeztetésnek és a jól áttekinthető jelentéseknek köszönhetően könnyen felismerhető a potenciális veszély.
Főbb előnyök
- Felfedi a gyanús változásokat az alkalmazottak viselkedésében.
- Megjósolhatja az esetleges felmondásokat.
- Részletes jelentést készít a dolgozók termelékenységéről.
- Megspórolja a hosszadalmas és költséges személyi vizsgálatokat.
- Hatásosan mutat rá a cég számára veszélyt jelentő alkalmazottakra.
Főbb funkciók
- Monitoring of Employee Productivity. - A munkavállalók produktivitásának monitorozása.
- Employee Profiling. - Dolgozók profilozása.
- Alerts. - Figyelmeztetések.
Time Efficient Security - Időhatékony Biztonság
Felejtse el biztonsági szoftverek hosszadalmas és bonyolult telepítését! A Safetica Endpoint Security kifejezetten úgy lett kialakítva, hogy semmiképp se hátráltassa Önt és dolgozóit a munkában. Rengeteg időt spórol meg mivel nincs szükség a biztonsági szabályok egyenkénti beállítására, ráadásul egyáltalán nem korlátozza a dolgozókat mindennapi tevékenységükben. Az adminisztrátorok szinte azonnal be tudják állítani a minden vállalati és törvényi elvárásnak megfelelő biztonsági szabályokat.
Főbb előnyök
- Együttműködik a már meglévő vállalati folyamatokkal.
- Nincs szükség új program használatának elsajátítására.
- Az IT biztonsági alkalmazottaknak sokkal kevesebb időt kell a biztonsági szabályok beállítására fordítani.
- A vezetőség bármikor kaphat összefoglalót a nem megfelelő dolgozói tevékenységekről.
- Bármi másra fordíthatja az eddig költséges biztonsági auditokra fordított összeget.
- A felelős személyek minden esetben azonnali értesítést kapnak a biztonsági kihágásokról.
- Gyors implementáció a munkaállomásokon és egyszerű beállítás a távoli adminisztrációnak köszönhetően.
Főbb funkciók
- Easy-to-Use Setting Templates - Egyszerű beállítási minták
- Task Scheduler - Feladat tervező
- Remote Client Administration - Távoli kliens adminisztráció
- Automatic Alerts - Automatikus figyelmeztetések
- Detailed Access Control to Administration and Supervision - Adminisztrátori és felügyelői felület elérésének részletes beállíthatósága
- Optimization for Large Networks Installation - Nagy hálózatokra optimalizálás
|