Sorry, this page is not available in the selected language. Read it in Hungarian below.


Avira Security Management Center

Kezelje az összes Avira komponenst központilag és hatékonyan

Az Avira Security Management Center (SMC) segítségével menedzselhetünk minden Avira megoldást bármelyik PC-ről, hálózaton keresztül, legyen akár 2 vagy 20000 csatlakoztatott kliens. Az Avira vírusvédelem még soha nem volt ilyen egyszerűen kezelhető, hatékony és költségkímélő.

Problémamentes és költésghatékony adminisztráció

  • Egyszerűen létrehozható biztonsági környezet drag and drop módszerrel, számítógép listából, vagy ADS/LDAP importtal
  • Szabadon létrehozhatóak hierarchikus csoportok, amelyek a szervezeti egységekhez rendelhetőek
  • Az SMC segítségével központilag telepíthető minden Avira termék
  • Számítógépek vagy csoportok gyors konfigurálása akár "hagyományos" tulajdonságok szerint (például: megfelel-e bizonyos elvárásoknak az adott gép)
  • Konfigurációk jelszavas védelme
  • Rutinfeladatok ütemezett elvégzése, akár offline klienseken is
  • A biztonsági környezet automatikus szinkronizálása az ADS-sel vagy LDAP-pal
  • A követelményeknek megfelelően, automatikusan kerül sor az Avira telepítésére a biztonsági környezetben megtalálható gépeken
  • Az új gépek automatikus csoportosítása azok IP címei alapján
  • Az SMC adott időközökben tudja frissíteni magát az Acitve Directory alapján
  • Automatikusan szűri és megjeleníti azokat a számítógépeket, melyek nem felelnek meg a biztonsági irányelveknek
  • Az Integrated Internet Update Manager segítségével egyedileg és központilag is frissíthető az összes SMC komponens és Avira program; helyben letükrözhetőek a termékek és biztonsági frissítések. Létrehozható több update szerver is, amelyek egyedi csoporthoz rendelhetők
  • Az Avira AntiVir Professional automatikusan frissül
  • A tükrözött frissítések számára teszt üzemmód. Külön frissítések, parancssoron vagy feladat ütemezőn keresztül
  • A DHCP által kapott IP című gépek támogatása
  • Az SMC agent "Silent" telepítése a hálózaton

A folyamatok áttekinthetőségével több információhoz és átfogóbb biztonsághoz jutunk

  • Az Event Manager-rel közvetlenül figyelhetjük a rendszer biztonságát, szűrhetjük különböző kritériumok alapján
  • Az Alert management segítségével egyedi értesítéseket kaphatunk a szabadon létrehozott szabályok alapján
  • Lehetőség van a regisztrált termékek státuszának figyelésére
  • Felhasználó menedzsment, beleértve az általános, jelszó vagy a csoport szintű kiváltságok kiosztását
  • Egyedileg is létrehozható biztonsággal kapcsolatos riportok készítése
  • Az SMC és az adminisztrált gépek között titkosított SSL kapcsolat van
  • Annak érdekében, hogy a kapcsolat még biztonságosabb legyen az SMC és a telepített agent-ek között, az új verzió engedélyezi a külön SSL tanúsítványok létrehozását és használatát
  • Lehetőség van belső biztonsági direktívák létrehozására és implementálásra
  • Opcionális lehetőség az SSH publikus kulcsú hitelesítés az agent telepítése közben
  • Az SMC szerver komponenseinek kölcsönös hitelesítése, frontend és agent

Rendszerkövetelmények:

SMC Szerver SMC Frontend SMC Agent
  • Windows Server 2003 SP1
  • Windows Server 2003 x64 Edition
  • Windows Server 2008 (x32 or x64)
  • Windows XP (x32 or x64)
  • Windows Vista (x32 or x64)
  • Windows 7
  • Windows Server 2003 (x32 or x64) SP1
  • Windows Server 2008 (x32 or x64)
  • Windows XP (x32 or x64)
  • Windows Server 2003 (x32 or x64) SP1
  • Windows Vista (x32 or x64)
  • Windows 7
  • Windows Server 2008 (x32 or x64)
  • Linux (glibc 2.2)
  • Sun Solaris SPARC 9 és 10

64 bites Linux alatti használat:Kérjük használja a 32bites könyvtárakat

Megjegyzés: rendszergazdai jogok szükségesek a telepítéshez a Windows alatt. Windows 2000 támogatása 2011. július 31-én befejeződik.

Licencelés

  • 1 vagy 3 éves periódusra

A lincenc érvényességi ideje alatt:

  • Ingyenes frissítések és upgradek
  • Gold Support 5*8 (nap*óra) támogatás angolul és németül
  • Ingyenes platform váltás
  • Szoftver és dokumentáció letöltés

Opcionális

  • Premium támogatás: 7*24 (nap*óra) támogatás telefonon vagy email ( 5000 Euro feletti rendelés esetén vehető igénybe)
 
 
Copyright © 2004-2020 SafeSoft Kft. All Rights Reserved.